Monday, February 04, 2013

FiNaLLY..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lama betul aku tak update kan..? kan..? tak de benda nak kongsi. So, hari nie nak kongsi sikit ja.. Lama sangat aku guna henset En.Mohd Fauzi. Gaji aku bulan nie, aku terpaksa beli. Eh2.. bukan terpaksa tapi memang niat cam tu nak beli fon baru..

Aku beli fon baru guna rebet RM200 tu yang SKMM bagi.

nie lah borang SKMM tu.. aku dah berjaya. hehehe..

26 january 2013 aku g Time Square nek komuter. First time kot nek benda alah tu. hai.. saba ja lah..(eleh.. belagak bagus la. cam tak nah nek..hehehehe... :) ) dari Kajang ke KL Central. Dah sampai kena plak jalan nak ke monorel. (lau tau cam nie, aku tak p pun xpa.. haishhh...) Akhirnya..... sampai gak Time Square.. (hati dah x saba-saba nieh.. :) )  huish... besar gak Time Square nie.. (jadi rusa masuk bandar sat. hahhaha...)

tempat yang di tuju of course lah UMobile Centre. Tanya kaunter, tengok harga henset. MAKKKKKKKKKKK OIIIIIIII... mahal nya..!!!!!! harga tak sama cam lam tenet. penipu betul. dengan hati bebal, En.Mohd Fauzi bawa g makan dulu. perut dah dok berdangdut.. Jalan-jalan nampak KFC. singgah sat. Last kali, beli baju selai ja. hehehe...

Sampai Kajang terus p The Mines, tengok dekat-dekat situ plak. En.Mohd Fauzi ingat aku nak beli BB. (Dia ingat aku suka kot dengan BB tuh. tak hingin aku.) Jalan-jalan jumpa 1 kedai yang leh guna borang SKMM.

ni lah henset tu... hahahaha....

1 comment: